Często zadawane pytania

Skąd pochodzi kawior?

Produkty Lemberg Trademark Red Caviar pochodzą z różnych gatunków dzikiego łososia zamieszkującego północno-zachodni Ocean Spokojny. Zebrany, surowy kawior jest dostarczany bezpośrednio do zakładów przetwórczych Lemberg z dziewiczych, nieskażonych ekologicznie regionów połowowych na Alasce, w USA i Kanadzie.

Jeśli chodzi o kawior z jesiotra, ze względu na zakaz połowów gatunków jesiotrowatych w ich naturalnych siedliskach, Lemberg pozyskuje kawior z jesiotra głównie z europejskich farm jesiotrowatych. Kawior zbierany w tych nowoczesnych akwakulturach zachowuje tę samą jakość i smak, co kawior z jesiotra słodkowodnego. W tych akwakulturach hodowane są gatunki jesiotra syberyjskiego (Acipenser Baerii) i rosyjskiego (Acipenser gueldenstaedtii). Jesiotr amerykański jest jedynym gatunkiem jesiotra dopuszczonym do połowów w naturalnych siedliskach. Ten kawior dostarczany jest do Lemberg Caviar House z regionu rzeki Missisipi w USA.

Jak długo będę czekać na realizację mojego zamówienia?

W przypadku chłodzonego kawioru : dostawa następuje w ciągu 1–2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

W przypadku produktów mrożonych: dostawa następuje w ciągu 2–3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 11:00 , wyślemy je tego samego dnia roboczego.

Jeżeli złożysz zamówienie po godzinie 11:00 , zostanie ono wysłane następnego dnia roboczego.

Uwaga:

  • Zamówienia złożone od piątku od godz. 11:00 do poniedziałku do godz. 11:00 (InPost) lub od czwartku od godz. 11:00 do poniedziałku do godz. 11:00 (DPD) zostaną wysłane w poniedziałek.
Z usług jakich przewoźników korzystacie?

Darmowa wysyłka dla wszystkich zamówień

Dostępne są dwie opcje dostawy:

1. Paczkomat InPost 24/7


  • Schłodzony kawior — dostawa w ciągu 1–2 dni roboczych

  • Produkty mrożone — dostawa w ciągu 2–3 dni roboczych

  • Zamówienia złożone przed godziną 11:00 — wysyłane tego samego dnia roboczego

  • Zamówienia złożone po godzinie 11:00 — wysyłane następnego dnia roboczego
  • Zamówienia złożone od piątku 11:00 do poniedziałku 11:00 — wysyłane w poniedziałek


2. Kurier DPD


  • Schłodzony kawior — dostawa w ciągu 1–2 dni roboczych

  • Produkty mrożone — dostawa w ciągu 2–3 dni roboczych

  • Zamówienia złożone przed godziną 11:00 — wysyłane tego samego dnia roboczego

  • Zamówienia złożone po godzinie 11:00 — wysyłane następnego dnia roboczego

  • Zamówienia złożone od czwartku 11:00 do poniedziałku 11:00 — wysyłane w poniedziałek


Czy mogę zwrócić mój produkt?

Ze względów bezpieczeństwa nie przyjmujemy zwrotów naszych produktów. Możemy jednak przyjąć zwrot nieużywanych i nieotwartych produktów w pewnych okolicznościach, pod warunkiem, że zwrócą Państwo produkty w oryginalnym opakowaniu (termoobiegi i wkłady chłodzące) lub podobnym odpowiednim opakowaniu.

WAŻNE: Wszelkie zwroty muszą zostać zgłoszone i uzgodnione z naszym Działem Obsługi Klienta przed odesłaniem towaru. Każdy przypadek rozpatrzymy indywidualnie.

W celu uzyskania informacji o zwrotach prosimy o kontakt pod adresem info@lemberg-kaviar.pl .

Wkłady żelowe wewnątrz opakowania rozpuściły się i obawiam się, czy mogę bezpiecznie zjeść kawior?

Biorąc pod uwagę, że nasz kawior jest pakowany próżniowo z zachowaniem ścisłych warunków bezpieczeństwa żywności i w większości przypadków konserwowany w sposób naturalny, a dostawa następuje zazwyczaj w ciągu 5 dni od wysyłki, najgorsze, co może się zdarzyć, to skrócenie terminu ważności o kilka tygodni.

Gwarantujemy świeżość naszych produktów. Są one przechowywane i przetwarzane zgodnie z surowymi wymogami bezpieczeństwa żywności i higieny. Każde zamówienie jest pakowane w chłodni, w opakowaniach styropianowych/termoizolacyjnych oraz wkładach z żelem chłodzącym, co zapewnia odpowiednie warunki transportu do 5 dni (w zależności od temperatury zewnętrznej, warunków atmosferycznych itp.). W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem info@lemberg-kaviar.eu .

Moje zamówienie dotarło uszkodzone. Co mam zrobić?

W mało prawdopodobnym przypadku, gdyby zamówienie dotarło do Ciebie uszkodzone, zrób zdjęcia uszkodzonego opakowania i produktów i wyślij je na adres e-mail naszego Działu Obsługi Klienta: info@lemberg-kaviar.pl.

Ocenimy szkody i skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia rozwiązania. Dowód w postaci zdjęć jest dla nas bardzo ważny i zapewnimy szybkie i odpowiednie działania w celu rozwiązania sprawy w sposób dla Ciebie satysfakcjonujący.

Czy wysyłacie za granicę?

Nasz polski sklep nie wysyła przesyłek za granicę.

Możesz jednak zamówić nasze produkty za pośrednictwem naszych lokalnych sklepów internetowych w: